Tag Archives: antioksidan

Vivix in Media ~ Ketahui khasiat Vivix

Anda dah tau apa tu vivix kan?? Untuk yang masih belum tau..boleh baca di SINI yer..

Maklumat mengenai produk VIVIX ni juga ada disiarkan dalam Utusan Malaysia dalam ruangan Mega Fokus..dan juga Harian Metro. Klik gambar untuk lihat lebih jelas yer.

Powerful Results to Slow Aging at the Cellular Level!!!
———————————————————————-
Pelbagai kajian makmal dan juga kajian serta ujian klinikal membuktikan kandungan di dalam VIVIX melambatkan proses penuaan sel melalui 4 cara berikut:

  1. Mempertahankan sel (Improve cell defense)
  2. Memberi tenaga kepada sel (Increase cell energy)
  3. Memperbaiki sel (Promote cell repair)
  4. Meningkatkan prestasi sel (Optimize cell performance)
Dengan hanya 1 sudu teh setiap hari, tahap kesihatan anda akan meningkat hari ke hari..
Insya Allah..Harga Pasaran RM475. Jadi, saya sangat galakkan anda jadi ahli untuk lebih jimat.

 

Hubungi 
Tg Muzlina | Mama2R
♥ Shaklee ID : 866443
♥ Contact No | WhatsApp : 013 939 5771
♥ Email : tgmuzlina@gmail.com

♥ Facebook Fanpage : http://www.facebook.com/Mama2R

VIVIX ~ Tonik Anti-Penuaan Anda

Vivix..apa tu??

Vivix™ merupakan Revolusi Terbaru dari Shaklee. Ia adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Khasiat Vivix

Sumber : http://www.shaklee.com.my

Bagaimana Vivix bertindak?

Biasanya kami menyarankan sekiranya mengambil Vivix, tidak perlu mengambil suplemen lain. Ya, ini kerana harganya yang agak mahal. Namun, sebenarnya Vivix boleh diambil dengan suplemen lain, kerana ia memberi kesan sinergi bila diambil bersama-sama. Walau bagaimanapun, Vivix sahaja sudah cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.

Vivix bertindak dalam 4 cara:

1. Mempertahankan sel (Improve cell defense)

2. Memberi tenaga kepada sel (Increase cell energy)

3. Memperbaiki sel (Promote cell repair)

4. Meningkatkan prestasi sel (Optimize cell performance)

 

credit info vitaminsemulajadi

Dengan pembelian 2 botol vivix, anda layak untuk mendapatkan keahlian secara percuma!

PENTING!!!

  1. Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk kerana penghasilannya dari bahan semulajadi memerlukan suhu rendah agar tahan lebih lama.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Sebarang pertanyaan mengenai produk dan pesanan, hubungi saya di 013 939 5771 atau email tgmuzlina@gmail.com 

5 Rahsia Penting untuk Kulit Cantik

Wanita sangat sinonim dengan kecantikan. Semuanya mengimpikan wajah dan kulit yang bersih, licin, gebu, halus dan mulus. Amalan gaya hidup sihat sangat membantu anda semua untuk sentiasa kelihatan cantik dan segar sepanjang hari. Walaupun anda obses dengan kecantikan, please elakkan semua bahan kimia yang berbahaya dari kulit anda. Pastikan produk yang anda guna bebas dari bahan kimia yang sememangnya akan meracun diri anda secara perlahan. Sebolehnya gunakan produk yang berasaskan tumbuhan dan semulajadi. Banyak dah produk semulajadi kat pasaran ni..tinggal korang nak pilih mana yang terbaik untuk diri anda je. Jadi, pilihlah dengan bijak.

Kali ni saya nak share info mengenai 5 rahsia untuk kulit cantik.

kulit cantik

1. Say ‘NO’ kepada ROKOK

Bahan kimia yang disedut daripada rokok akan mengecilkan pembuluh darah dalam badan, mengurangkan kandungan oksigen dan juga nutrisi yang dibekalkan untuk melembapkan tisu dalam badan. Pengecutan kapilari darah akan bertahan selama sejam sebaik sahaja rokok disedut secara terus ke dalam paru-paru. Rokok juga membuatkan seseorang itu nampak lebih tua daripada umur sebenar. Sebaik-baiknya elakkan diri anda daripada terhidu asap rokok kerana ia bukan saja merosakkan kulit tetapi anda terdedah dua kali ganda risiko untuk mendapat penyakit berbanding dengan mereka yang merokok.

2. REMAJAkan kulit anda dari dalam

Minum sekurang-kurangnya lapan gelas air kosong setiap hari, makan pemakanan yang seimbang dan lebihkan buah-buahan. Buah-buahan dan sayuran mengandungi antioksida yang diperlukan kulit dan kaya vitamin seperti teh hijau, soya, vitamin A, B, C, dan E yang sangat baik untuk kesihatan dan ketegangan kulit supaya kelihatan muda.

3. Pengelupasan kulit secara lembut

Pengelupasan kulit merupakan satu cara yang terbaik untuk proses peremajaan kulit. Namun, para pakar dermatologi memberi peringatan pengelupasan melampau akan menyebabkan kulit menjadi kering, iritasi dan kemerahan serta terdedah kepada bahaya ultraungu. Sebaik-baiknya jangan menggunakan rawatan pengelupasan atau melakukan skrub dengan terlalu kerap lebih daripada dua kali seminggu.

4. Gunakan pelembap antioksidan yang diperkaya dengan vitamin pada waktu malam

Waktu tidur merupakan waktu terbaik untuk mengembalikan semula kelembapan kulit dengan pelembap yang mengandungi antioksida dan vitamin yang tinggi. Kajian menunjukkan bahawa kulit berada pada keadaan yang terbaik pada waktu malam untuk menyerap kandungan aktif yang terdapat pada produk penjagaan kulit.

5. Bersenam 

Senaman adalah aktiviti paling disarankan oleh pakar penjagaan kulit jika anda menginginkan tubuh yang sihat dan sentiasa bertenaga. Senaman secara rutin juga membantu melancarkan peredaran darah dan kulit kelihatan lebih tegang dan muda. Setengah jam bersenam ringan tiga kali seminggu sudah memadai sebagai permulaan senaman. Perpeluhan menggalakkan perembesan bahan toksik dari badan, pernafasan teratur juga mampu merehatkan ketegangan saraf dan motor otot-otot dalam badan. Senaman memberi oksigen yang cukup kepada jantung, paru-paru dan juga kulit.

Credit